.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام 10 روز عزای عمومی در فومن

به مناسبت در گذشت مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی "حاج شیج محمد تقی بهجت فومنی" در زادگاهش فومن 10 روز عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر، این تصمیم از سوی ستاد برگزاری مراسم ارتحال این عالم ربانی در دفتر امام جمعه فومن که با حضور فرماندار فومن و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان عالم پرور تشکیل شد، صورت گرفت.

بنا به تصمیم این ستاد سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری همزمان با روز تشییع پیکر مطهر آیت الله العظمی بهجت در زادگاه این عالم ربانی تعطیل اعلام شده است.

همچنین امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان فومن در اطلاعیه ای به مناسبت ارتحال آیت الله العظمی بهجت فومنی، این واقعه جانسوز را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) که در سوگ شاگردی صدیق نشسته اند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه و ارادتمندان تسلیت گفتند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در ایام غم افزای فاطمیه، عبد صالح خدا، عارف روشن ضمیر واصل، فقیه پاکباخته حضرت آیت العظمی بهجت فومنی چشم از جهان فرو بست و میلیونها مرید خویش را در داغ هجران، سوگوار کرد.

آن پیر مراد که کلام حق و نفس قدسی اش ده ها سال نشاط افزای اصحاب معرفت و ارباب اخلاق بود، اکنون به وصال معبود شتافته و دلدادگان خود را به فیض حضور محروم کرده است.

آحاد مردم ولایت مدار فومن از جمله روحانیون و طلاب حوزه علمیه آیت الله العظمی بهجت، بازاریان و کارکنان ادارات و نهادهای انقلابی و دیگر همشهریان آیت الله بهجت فومنی در غم فراغ عظمای این عالم ربانی با سیاه پوش کردن خیابانها، معابر عمومی، تعطیلی بازار وپخش نوار قرآن در سوگ ارتحال این عالم گرانقدر نشستند.

مردم فومن همچنین به محض شنیدن این خبر با حضور در مساجد این شهرستان و برپایی مراسم عزا در فراق آیت الله بهجت فومنی عزاداری کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.